مسئلہ نمبر 105
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
حضرت مفتی صاحب سلمہ سے ایک مسئلہ معلوم کرنا تھا کہ کیا تنہا عورتوں کا ایک ساتھ کسی جگہ جمع ہونا اور اس میں دینی بات و قرآن کریم سیکھنا وسکھانا اسکے بعد جہرا اجتماعی دعا کرنا کیا یہ سب درست ہیں، واضح رہے کہ اسمیں یہ سب کام صرف عورتیں ہی انجام دیتی ہے مردوں کا کوئی دخل نہیں ہے۔(المستفتی مولانا محمد بلال, سابق امام وخطیب احمد نگر مدنی مسجد ہوجائی آسام الہند)
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
الجواب حامداً ومصلیا
اما بعد:
فقہاء علیہ الرحمہ کی تصریحات سے یہ بات سمجھ میں آتی ہے کہ تنہا عورتوں کا قرآن کریم کا حلقہ لگانا اور اسکے بعد اجتماعی دعا کرنا یہ سب درست ہے بس اس بات کا خیال رکھے کہ ان کی آوازیں انہیں کے مجمع تک محدود رہیں باہر جانے نہ پائے اور وہ حلقہ غیر محرم مرد اور فتنہ ومنکرات سے محفوظ رہے۔
عبارت ملاحظہ فرمائیں
عن حبيب بن مسلمة الفهري الي قال للناس سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول لا يجتمع ملأ فيدعو بعضهم ويؤمن سائرهم إلا اجابهم الله.(المعجم الکبیر للطبراني ص ٢١تا٢٢ ج٤ رقم حديث ۳۵۳۶،مكتبة ابن تيمية القاهره)
عن أبي هربرة رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال التسبيح للرجال والتصفيق للنساء.(صحیح البخاري ٢٩٠/١ کتاب العمل في الصلوۃ، باب التصفیق للنساء رقم ١٢٠٣،دارابن كثير دمشق بيروت)
منع النساء من التسبيح لأنها مأمورة بخفض صوتها في الصلوة مطلقا لما يخشي من الافتنان ومنع الرجال التصفيق لأنه من شأن النساء وعن مالك وغيره في قوله و التصفيق للنساء أي هو من شأنهن في غير الصلوة وهو على جهة الذم له.(فتح الباري٧٧/٣باب التصفیق للنساء،دارالمعرفة بيروت)
نغمة المرأة عورة وتعلمها القران من المرأة أحب………… ولا نجيزلهن رفع أصواتهن ولا تمطيطها ولا تلبينها وتقطيعها لما في ذلك من استمالة الرجال إليهن وتحريك الشهوات منهم ومن هذا لم يجز أن تؤذن المرأة.(شامي٧٨/٢تا٧٩،كتاب الصلاة/ باب شروط الصلاة،دارالكتب العلمية بيروت)
وصوتها عورة في قول. في شرح المنية: الأشبه أن صوتها ليس بعورة وإنما يؤدي إلى الفتنة. وفي النوازل: نغمة المرأة عورة، وبنى عليه أن تعلمها القرآن من المرأة أحب إلي من تعلمها من الأعمى، ولذا قال عليه الصلاة والسلام: التسبيح للرجال والتصفيق للنساء، فلايجوز أن يسمعها الرجل، كذا في الفتح.(غمز عيون البصائر شرح الاشباه والنظائر٣٨٣/٣,دار الكتب العلمية بيروت)(مستفاد:فتاویٰ قاسمیہ۴۸۳/۴تا۴۸۶و۶۰۲،کتاب الدعوۃ والتبلیغ،و کتاب الأدعیۃ والأذکار)جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن١٤٣٩٠٨٢٠٠٧٩١) فتاویٰ محمودیہ ۲۸٦/٤باب التبليغ،جامعه فاروقيه كراتشي)
واللہ اعلم بالصواب
محمد امیر الدین حنفی دیوبندی
احمد نگر ہوجائی آسام
منتظم المسائل الشرعیۃ الحنفیۃ الہند
۲۱،ربيع الثاني ۱۴۴۳ھ م ٢٧،نومبر ۲۰۲۱ء بروز سنيچر
تائید کنندگان
مفتی محمد زبیر بجنوری غفرلہ
مفتی مرغوب الرحمن القاسمی غفرلہ
مفتی اویس احمد القاسمی غفرلہ
منتظمین المسائل الشرعیۃ الحنفیۃ