وتر کی نماز کے بعد دو سجدے کرنا۔۔۔کیا یہ بات حدیث شریف سے ثابت ہے؟

شیر کریں اور علم دین کو عام کریں

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
حضرت مفتی صاحب سلمہ آنجناب کی خدمت میں ایک ویڈیو بھیجا جس میں ایک صاحب نے کہا ہے کہ وتر کی نماز کے بعد دو سجدے کرنا پہلے سجدے میں پانچ مرتبہ سبوح قدوس رب الملائکة والروح پڑھنا اور پہلے سجدے کے بعد ایک مرتبہ آیت الکرسی پڑھنا پھر دوسرے سجدے میں وہی کلمات پانچ مرتبہ پڑھنا ہے ،اور اس کا بہت بڑا اجر ہے ،کیا یہ بات حدیث شریف سے ثابت ہے؟ .(مولانا ولی الرحمان غفرلہ ہوجائی آسام)

وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
الجواب وبہ التوفیق
حامداً ومصلیا ومسلما
اما بعد:مذکورہ باتیں روافض کی کتب میں دعاء الزہراء کے عنوان سے موجود ہیں،اسی طرح فتاویٰ تاتار خانیہ میں بھی بحوالہ مضمرات پر موجود ہے، علامہ ابراہیم حلبی حنفی رحمہ اللہ نے اس روایت کو منگھڑت لکھا ہے اسی طرح علامہ شامی علیہ الرحمہ نے بھی علامہ حلبی کے حوالہ سے اس کو موضوع ومنگھڑت لکھا ہے،حضرت مفتی شبیر احمد القاسمی غفرلہ شیخ الحدیث شاہی مراد آباد نے فتاویٰ تاتار خانیہ کے حاشیہ میں لکھا ہے کہ اس طرح کی کوئی روایت مجھے ملا نہیں ہے.خلاصہ یہ ہے کہ مذکورہ روایت موضوع ومنگھڑت ہے ،ان کلمات کے پڑھنے کے اتنے فضائل کسی بھی حدیث سے ثابت نہیں ہے،البتہ وتر کی نماز کے بعد آپ صلی اللہ علیہ و سلم سے سُبْحَانَ الْمَلَکِ ا لْقُدُّوْسِ رَبُّ الْمَلَائِکَۃِ وَالرُّوْحِ کا پڑھنا ثابت ہے.

اصل عبارت اس طرح ہے

عن النبى صلى الله عليه وسلم أنه قال لفاطمة رضي الله عنها: ما من مؤمن ولا مؤمنة يسجد بعد الوتر سجدتين يقول في سجوده خمس مرات: "سبوح قدوس رب الملائكة والروح”، ثم يرفع رأسه ويقرأ اٰية الكرسي مرةً، ثم يسجد ويقول فى سجوده خمس مرات: "سبوح قدوس رب الملائكة والروح”، والذي نفس محمد بيده أنه لايقوم من مقامك حتى يغفر له وأعطاه ثواب مائة حجةٍ ومائة عمرةٍ، وأعطاه الله ثواب الشهداء، وبعث الله إليه ألف ملك يكتبون له الحسنات، وكأنما أعتق مائة رقبة، واستجاب الله تعالى دعائه، ويشفع يوم القيامة في ستين من أهل النار‘‘.
لم اجد هذا الحديث في كتب الاحاديث التي عندي۔(الفتاوي التاتارخانية ٣٤٦/٢كتاب الصلاة ،الفصل١٣،الوتر،رقم:٢٦١٧، زكريا بديوبند الهند)
أما ما ذكره في التاتارخانية عن المضمرات أن النبي صلي الله عليه وسلم قال لفاطمة رضي الله عنها: ما من مؤمن ولا مؤمنة يسجد بعد الوتر سجدتين ………………… الخ فحديث موضوع باطل لا أصل له، ولا يجوز العمل به، ولا نقله إلا لبيان بطلانه كما هو شأن الأحاديث الموضوعة، ويدل على وضعه ركاكته، والمبالغة الغير الموافقة للشرع والعقل؛ فإن الأجر على قدر المشقة شرعاً وعقلاً، وأفضل الأعمال أحمزها، وإنما قصد بعض الملحدين بمثل هذا الحديث إفساد الدين وإضلال الخلق وإغرائهم بالفسق وتثبيطهم عن الجد فى العبادة؛ فيغتر به بعض من ليس له خبرة بعلوم الحديث وطرقه ولا ملكة يميز بها بين صحيحه وسقيمه(الحلبي الكبير المسمى (غنية المتملي في شرح منية المصلي٥٦٥/٢تا٥٦٦،فصل في مسائل شتي من كتاب الصلاة،دارالكتب العلمية بيروت)
قال ابن عابدین : في شرح المنية: وأما ما ذكر في المضمرات أن النبي صلى الله عليه وسلم قال لفاطمة رضي الله تعالى عنها «ما من مؤمن ولا مؤمنة يسجد سجدتين» إلى آخر ما ذكر ". فحديث موضوع باطل لا أصل له.(رد المحتار على الدر المختار ٥٩٨/٢ كتاب الصلاة /باب سجود التلاوة ،دارالكتب العلمية بيروت)
عن أبي بن كعب قال: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يوتر بثلاث بسبح اسم ربك الأعلى وقل ياأيها الكافرون وقل هو الله أحد ويقنت قبل الركوع وإذا سلم قال: «سبحان الملك القدوس» , ثلاث مرات يمد بها صوته في الأخيرة يقول: «رب الملائكة والروح»(السنن الكبرى للبيهقي٥٧/٣،كتاب الصلاة /باب من قال بقنت في الوتر قبل الركوع رقم ٤٨٦٢،دارالكتب العلمية بيروت)السنن الكبرى (للنسائي)١٨٤/٦،كتاب عمل اليوم والليلة،دارالكتب العلمية بيروت)(مستفاد:فتاویٰ دارالعلوم زکریا ۳۸۵/۱،کتاب الحدیث والآثار ،دارالافتاء دارالعلوم دیوبند جواب نمبر:١٦٩٤١٣)جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن فتوی نمبر:١٤٤٠٠١٢٠٠٤٩٢)

واللہ اعلم بالصواب
محمد امیر الدین حنفی دیوبندی
احمد نگر ہوجائی آسام
منتظم المسائل الشرعیۃ الحنفیۃ الہند
٢۳،جمادی الأخری ١٤٤٤ھ م ۱۶ جنوری ۲۰۲۳ء بروز پیر

تائید کنندگان
مفتی عمار مزمل القاسمی غفرلہ
مفتی شاہد جمال پشاوری غفرلہ
مفتی اویس احمد القاسمی غفرلہ
مفتی مختار حسین الحسینی

Print Friendly, PDF & Email

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے