کیا بچوں کے رخسار پر کالا ٹیکہ لگانا جائز ہے

شیر کریں اور علم دین کو عام کریں

بچے کے رخسار پر کالا ٹیکہ لگانے کا حکم

مسئلہ نمبر 89

السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
نظر بد سے بچانے کے لئے بچے کے رخسار پر کالا ٹیکہ لگانا کیسا ہے۔(المستفتی: محمد کامل بہادرپوری)

وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
بسم الله الرحمٰن الرحیم
الجواب وباللہ التوفیق
حامداومصلیاامابعد:
نظر بد دور کرنے کے احادیث میں مختلف طریقے موجود ہیں کچھ افعال کے ذریعہ تو کچھ دعاؤں کے ذریعہ بہتر ہے کہ احادیث میں منقول دعاؤں کا اہتمام کیا جائے۔

قل أعوذ برب الفلق“ اور ”قل اعوذ برب الناس“ تین تین بار پڑھ کر اس پر دم کردیں اور یہ دعا لکھ کر گلے میں ڈال دیں، ”أعوذ بكلمات الله التامه من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة “ ان شاء اللہ سب آفتوں سے اور لوگوں کے حسد سے حفاظت رہے گی۔

نظرِ بد سے بچانے کے لیے رخسار پر کالا ٹیکا لگانا جائز ہے۔

عن أبي سعيد رضي الله عنه قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يتعوذ من الجان وعين الانسان حتي نزلت المعوذتان فلما نزلتا أخذ بهما وترك ما سواهما.(جامع الترمذي ۴۰۲/۲ ابواب الطب، باب ما جاء في الرقبة من بالمعوذتين،قدیمی کتب خانہ،کراچی)(العرف الشذي شرح سنن الترمذي ٣٥٥/٣ كتاب الطب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم، باب ما جاء في الرقبة من بالمعوذتين، دار أحياء التراث العربي بيروت)تحفة الألمعي٤٣٩٨/٥ ابواب الطب، باب ما جاء في الرقبة من بالمعوذتين,زمزم پبلشرز کراچی)

عن ابن عباس قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يعوذ الحسن والحسين يقول:أعوذ بكلمات الله التامه من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة.(صحيح البخاري ص٨٣٢ كتاب احاديث الأنبياء،دارابن كثير بيروت، ٤٧٧/١ قديمي كتب خانه كراتشي)الجامع لاحكام القرآن ٣٩٩/1١،سورة يوسف الآية ٦٧،مؤسسة الرسالة بيروت)

عن ابن عباس قال كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يعوذ الحسن والحسين يقول:أعيذكما بكلمات الله التامه من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة(جامع الترمذي ۴۰۲/۲ ابواب الطب، باب ما جاء في الرقية من العين،قدیمی کتب خانہ،کراچی)(العرف الشذي شرح سنن الترمذي ٣٥٦/٣ كتاب الطب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم، باب ما جاء في الرقية من العين ،دار أحياء التراث العربي بيروت)تحفة الألمعي٤٠٠/٥ ابواب الطب، باب ما جاء في الرقية من العين,زمزم پبلشرز کراچی)

وفي شرح السنة:روي أن عثمان رضي الله عنه رأى صبيًّا مليحًا فقال: دسموا نونته كيلا تصيبه العين، ومعنى دسموا: سودوا، والنونة النقرة التي تكون في ذقن الصبي الصغير.)(شرح السنة ١٦٦/١٢،كتاب الطب والرقى،باب ما رخص فيه من الرقى،المكتب الاسلامي بيروت)مرقاة المفاتيح شرح مشكاة المصابيح ٣٦٠/٨،كتاب الطب والرقى،الفصل الاول،دار الكتب العلمية بيروت)

وفي حديث عثمان رضي الله عنه أنه رأى صبيا مليحا فقال دسموا نونته كي لا تصيبه العين روى ثعلب عن ابن الاعرابي النونة النقبة التي تكون في ذقن الصبي الصغير ومعنى دسموا سودوا.(الجامع لاحكام القرآن ٢٦٦/١٤،سورة الأنبياء ،الآيات ٨٥تا٨٨،مؤسسة الرسالة بيروت)(مستفاد دار الافتاء دارالعلوم دیوبند)

فقط والله اعلم
محمد زکریّا اچلپوری الحسینی
دارالافتاء المسائل الشرعیة الحنفية

تائید کنندگان
مفتی محمد زبیر بجنوری غفرلہ
مفتی محمد سہیل رشیدی ایم پی
مفتی شہاب الدین القاسمی غفرلہ
مفتی مرغوب الرحمن القاسمی غفرلہ
مولانا  امیر الدین حنفی دیوبندی
۱۰،محر الحرام ۱۴۴۳ھ م ۲۰،اگست ۲۰۲۱ء بروز جمعہ

Print Friendly, PDF & Email

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے