تمباکو منہ میں رکھ کر تلاوت کرنا

شیر کریں اور علم دین کو عام کریں

تمباکو تلاوت

مسئلہ نمبر 69

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

کیا فرماتے ہیں مفتیان عظام مسئلہ ذیل کے بارے میں کہ تمباکو کو منہ میں رکھ کر قرآن کریم کی تلاوت کرنا جائز ہے۔؟(المستفتی:ڈاکٹر نبی الاسلام،دندوا ،مریگاؤں آسام الہند)

وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

الجواب وباللہ التوفیق:

تمباکو کو منہ میں رکھ کر تلاوت کرنا جائز تو ہے،البتہ بہتر نہیں ہے اسلئے کہ قرآن کریم کو تلاوت کرتے وقت منہ کو صاف ستھرا رکھنا اس کے آداب میں سے ہے۔

امداد المفتین میں لکھا ہے کہ تمباکو کو کھانا بلا تأمل جائز ہے اور تمباکو کو منہ میں ہوتے ہوئے درود شریف اور قرآن شریف وغیرہ پڑھنا بھی جائز ہے۔(امداد المفتین ص۸۰۶،کتاب الحظر والاباحة،دار الاشاعت کراچی)

عبارت ملاحظہ فرمائیں

وجميع من في بيته أن يقول هو مباح لكن رائحته تستكرها الطباع فهو مكروه طبعا لا شرعا إلى اخر ما اطال به. الخ(شامي٤٣/١٠، کتاب الأشربة،دار الكتب العلمية بيروت،کراچي٤٥٩/٦)

قلت:فيفهم منه حكم النبات الذي شاع في زماننا المسمي بالتنن فتنبه وقد كره شيخنا العمدي في هديته الحاقا له بالثوب والبصل بالاولي(الدر المختار مع الرد٤٤/١٠، کتاب الأشربة،دار الكتب العلمية بيروت،٤٦٠/٦كراچی) حاشیۃ الطحطاوی علی المراقی ، دارالکتاب دیوبند/۶۶۵)

والظاهر كراهة تعاطيه حال القراءة لما فيه من الإخلال بتعظيم كتاب الله تعالى الخ۔ ( شامی٤٤/١٠،کتاب الأشربة،دار الكتب العلمية بيروت، کراچی٤٦١/٦)

رجل أراد أن يقرأ القرآن فينبغي أن يكون على أحسن أحواله يلبس صالح ثيابه ويتعمم ويستقبل القبلة؛ لأن تعظيم القرآن والفقه واجب.(الفتاوي الهنديه٣٠٩/٥كتاب الكراهية/باب الصلاة والتسبيح وقراءة القران،الباب الرابع،دار الكتب العلمية بيروت)

ويستحب أن يجلس مستقبلا متخشعا بسكينة ووقار مطرقا رأسه يسن أن يستاك تعظيما وتطهيرا وقدروى ابن ماجة عن علي موقوفا والبزار بسند جيد عنه مرفوعا إن أفواهكم طرق للقرآن فطيبوها بالسواك.(الاتقان في علوم القران ص ٢٢٣،في أداب تلاوته وتاليه،النوع الخامس والثلاثون ،ط: الرسالة دمشق بيروت,١٠٥/١ ط:سهيل اكيدمي لاهور، في أداب تلاوته وتاليه،النوع الخامس والثلاثون )(خزينة الأسرار ص٦٢ دار الكتب العلمية بيروت)الموسوعة الفقهية الكويتية ٢٥٢/١٣،تلاوة)(مستفاد:فتاویٰ محمودیہ۳۸۰/۱۸تا۴۰۶،باب شرب الدخان واستعمال النورۃ وغیرہا،،و۵۶۳/۳،باب مایتعلق بالقرآن،مکتبہ جامعہ فاروقیہ کراچی)(فتاویٰ قاسمیہ۵۶۳/۳)

واللہ اعلم بالصواب

محمد امیر الدین حنفی دیوبندی

احمد نگر ہوجائی آسام

منتظم المسائل الشرعیۃ الحنفیۃ الہند

٢٩۔شوال المکرم ۲۴۴۱؁ھ م ١١ جون ۱۲۰۲؁ء بروز جمعه

تائید کنندگان

مفتی مختار حسین الحسینی غفرلہ

مفتی محمد امام الدین القاسمی سلمہ

مفتی مرغوب الرحمن القاسمی عفی عنہ

مفتی محمد زکریا اچلپوری غفرلہ

مفتی محمد زبیر بجنوری غفرلہ

منتظمین المسائل الشرعیۃ الحنفیۃ الہند

Print Friendly, PDF & Email

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے